Medlemshåndtering
Medlemshåndtering
Medlemshåndtering
Medlemshåndtering
Support

Har du spørgsmål, problemer eller vil du gerne høre mere om hvordan systemet passer til jeres behov, vil vi meget gerne høre fra dig.

For kunder og demo-konti har vi gratis e-mail support og vi svarer indenfor 24 timer på hverdage.

Se også vores guide oversigt, for artikler om systemet og hvordan det bruges.

Er du medlem af en forening der benytter Forenings Administrator, skal du kontakte foreningen direkte, da vi ikke håndterer medlemshenvendelser.

Kontakt

 
Send besked
Informationer

ForeningsAdministrator ApS
Nyborgvej 670
5220 Odense SØ
CVR: 39315920

info@foreningsadministrator.dk

RegnskabPro registreringsnr:
fob210007

 

Om ForeningsAdministrator

ForeningsAdministrator så først dagens lys i Odense i 2006, hvor vi ledte efter et godt værktøj til en fornuftig pris til vores egen forening. Markedet kunne ikke tilbyde det, vi selv ledte efter, og vi valgte at lave et program der levede op til vores egne krav, så vi kunne holde styr på medlemmer, opkræve kontingent hver måned og lave simpel bogføring.

Et år efter var vi godt i gang med at bruge vores nye system, og potentialet var åbenlyst, så vi startede fra bunden med en vision om at lave det bedste foreningsværktøj.

Der er sket rigtig meget siden, der er kommet professionelt regnskab, Betalingsservice, kreditkort betaling og mange andre nye muligheder til. Vores drive er stadig det input vi får fra vores brugere, og vi er meget lydhør over for foreningers krav og ønsker.

Vi har i dag over 400 foreninger der bruger programmet og vi holder styr på over 250.000 medlemmer. Vi har hjulpet mange foreninger der er vokset ud af deres excel-ark eller som har oplevet en for stor arbejdsbyrde i det daglige.

Vores mission

ForeningsAdministrator er skabt for at gøre det daglige liv lettere, i de Danske foreninger. Vi ønsker at give arbejdshestene i foreningerne bedre og mere effektive værktøjer, så der er mere tid til rigtigt foreningsarbejde, og ikke kun administration.

Det er et klart mål at skabe et værktøj, som selv små foreninger har tid og råd til at bruge, og kunne matche foreningens behov, mens medlemsskaren og kravene til IT værktøjerne vokser.

ForeningsAdministrator er ikke et "færdigt" værktøj, vi udvikler konstant nye muligheder for at følge med udviklingen og de forskellige behov vores kunder støder på. Det er vigtigt for os at kunne binde alle foreningens IT behov sammen i et enkelt system, og servere det på en måde, så alle typer foreninger og brugere har maksimalt gavn af det.

Vi brænder stadig for foreningslivet og ser det som vores mission at hjælpe foreninger i gang, og få en så nem dagligdag som muligt, så alle foreningens frivillige kan bruge tid på det foreningsarbejde de selv brænder for.