Udvidelser til MedlemsPortalen

Tillægsmoduler

Foruden den grundlæggende funktionalitet i vores startpakke tilbyder vi muligheden for at tilføje ekstra moduler, skræddersyet til jeres unikke behov. Vi forstår, at hver forening har særlige krav til funktionalitet, og derfor giver vi jer friheden til selv at vælge de tillægsmoduler, der bedst opfylder jeres behov.
Betal kun for de  i har brug for Betal kun for de i har brug for
Udvid med ekstra muligheder Udvid med ekstra muligheder
Tilpas til jeres forening Tilpas til jeres forening

Vælg kun det, I har brug for
Betaling sker kun for de moduler, I vælger, hvilket sikrer en skræddersyet løsning uden unødvendige omkostninger. Udvid jeres system med ekstra muligheder for at maksimere dets potentiale og tilpas det nøjagtigt til jeres forenings behov.

Opdag mulighederne
Se listen til venstre for at udforske de tillægsmoduler, vi tilbyder, og find ud af, hvordan de kan berige jeres system.

Vi udvikler løbende
Vores udviklingsteam arbejder konstant på at skabe nye moduler. Vi værdsætter jeres input og er altid åbne for forslag til nye moduler, der kunne gavne jeres forening. Lad os høre fra jer, hvis I har specifikke ønsker eller ideer.